vrijdag 15 maart 2013

+ Lange tijd afwezig +

Vanaf maandag 18 maart zal ik minimaal 8 weken afwezig zijn op mijn Blog.
Ik word namelijk maandag geopereerd.....


Ik moet een klein weekje in het ziekenhuis verblijven en daarna thuis 7 weken herstellen, oftewel, "U mag echt niks doen dan mevrouw Bleij!!"


Helaas moeten de poppen dus even rustig blijven wachten totdat ik weer aan slag mag en het OKÉ van mijn artsen krijg.
Heel jammer natuurlijk, aangezien ik net begonnen ben, maar ik hoop dat jullie mij niet zullen vergeten.

De mailtjes voor de poppen kunnen gewoon gestuurd worden hoor, ik por mijn man wel af en toe om te kijken en te antwoorden!
Ik ga nu mijn kindjes dikke kussen geven en mijn tas inpakken en hoop jullie allemaal weer te "horen" over een week of 8!

-x- Marjo


3 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte maandag. Ik zal je zeker niet vergeten en als je mij je adres stuurt dan zal ik je een verrassing sturen om je op te vrolijken. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marjo, heel veel beterschap.
    Laat maar vlug weer iets horen op je blog als je weer beter bent.
    Groetjes,
    Ann
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonet je blogje ontdekt ! Je maakt echt wel mooie popjes !
    Ik wens je in ieder geval een spoedig herstel en hopelijk ben je weer vlug op de been.

    BeantwoordenVerwijderen