woensdag 12 juni 2013

Borden om op te prikken...

Ik ben al een poosje op zoek naar leuke prikborden, maar ze zijn allemaal zo groot!
En allemaal hetzelfde en saai.....gaaaaaaaap!
Dus ik ben maar even zelf aan de slag gegaan en heb "creatief met kurk" uit de jaren '80 maar weer eens uit de kast getrokken :-)


Leuk om te doen en een leuk, maar vooral handig resultaat!
Er hangen er nu 3 op de kast bij de deur naar de tuin, handig, de kinderen vergeten geen schoolbriefjes meer!



Mijn dochters waren onder de indruk van de prikborden, dus voor de meiden er ook ieder 3 gemaakt.




Naast het freubelen moesten er ook nog foto's gemaakt worden voor het afscheidscadeau van groep 8 voor mijn dochter! Hele leuke groep kinderen, die zich erg verheugen op de laatste leuke weken voor de zomervakantie!

-x- Marjo

4 opmerkingen:

  1. Hallo Marjo! Gezellige blog heb je en leuke ideeën!Ik ben meteen een fan van je geworden! Groetjes, Annasoer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Binnenkort komen er weer nieuwe berichten, maar ik moest eerst 14 wkn dubbele hernia uitzitten.....pffff! Leuk dat je af en toe een kijkje neemt, welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Zag op mijn blog dat je volger geworden bent. Dank je wel daarvoor. Meteen even bij jou komen gluren, en ik ben helemaal verkocht hoor.
    Wat een mooie dingen maak jij!!! En je poppen, daar ben ik echt verliefd op <3

    Ik wil er nu zelf mee beginnen, en hoop net zulke mooie als jou te kunnen maken.

    Je hebt er een volger bij lieve meid, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nice blog i love to crochet when i have time...i found you thrue other bloggers on blogvillage...happy to visit more...blessings

    BeantwoordenVerwijderen